Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2022 15:30 - ДА СЕ ПОВЕСЕЛИМ МАЛКО С НАШЕТО ЛЕКОВАТО И НЕГРАМОТНО
Автор: rosiela Категория: Забавление   
Прочетен: 1078 Коментари: 8 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 МАРГАРИТЧЕ ПЕТКОВА

ЧЕТЕТЕ КАКВИ СЛОВОИЗЛИЯНИЯ Е НАПИСАЛА ПО-НАДОЛУ.

МЕЧТАЕ СИ ЖЕНАТА, НО НАПУСТО!



Гласувай:
4



1. rosiela - МАРГАРИТИНО....
25.06.2022 15:30
Margarita Petkova
22 юни в 22:04 ч. ·

НА НЕГО ТАКА МУ ХАРЕСВА(М) 🥰🧠💥🎯🥰
той първо ми разбърква мислите после ги сресва внимателно
понякога ги сплита на плитки друг път ги събира в конска опашка
а понякога ги оставя да се веят свободно кичур по кичур...
харесва му да изглеждам небрежна (за заблуда на противника)
харесва му да не ме разбират на прима виста
(защото това е загадъчно но и много опасно)
харесва му да перна с конска опашка в прав текст
нищо неподозиращите ласкатели словоблудници и нехайници
харесва му да оплета с думите си многознайковците които не знаят нищо
харесва му да му завиждат че съм с него и да го мразят за същото
харесва му да сплетничат зад гърба му как пък така съм го омотала
и да му дрънкат в очите че отде-накъде е с мен точно
за да процеди самодоволно че това си е наша работа
(не само негова и не само моя – заедна това на мен особено ми харесва!)
харесва му да мисля на глас пред него...
но мисля че най-много му харесва
когато съм рошава до безобразие и не мога да мисля за нищичко
в ръцете му

© Margarita Petkova
#БелитеМиНощи
цитирай
2. zemja - Не се повеселих, а се натъжих...
25.06.2022 18:02
Накъде ли е тръгнала горката ни поезия?!
Или аз не разбирам...?
Благодаря, че ни въвеждаш в тези непознати светове, Роси.
––––
Получих книгата "Очи за любовта".
Прекрасна е. Благодаря за милото посвещение!
Здраве и нови поетични изяви пожелавам!
цитирай
3. missana - Прекалено много харесване има в този текст.
25.06.2022 18:53
По тази причина си мисля, че едва ли някой ще го хареса истински. В стихотворението на Шандор Петьофи "Обичам те мила":

https://www.afish/readings/item/4658-obicham-te-kakto-edinstveno-i-samo-chovekat-obicha.html

също има многократно изреждане /на "обичам те"/, но поднесено от един гений на поезията по начин, който не дразни. Разликата с конкретния текст тук е очевидно от земята до небето.
цитирай
4. rosiela - Младене,
25.06.2022 19:37
всяка пародия на стих е толкова простовато изразена, че се чудя изобщо как не си вижда собственото безсилие и не само тука, а и в предишните си творения.
цитирай
5. rosiela - Тази е от кръга та Радев и Йотова. Няма как да не я подкрепят и те. А тя е ужас, бедната.
25.06.2022 19:38
zemja написа:
Накъде ли е тръгнала горката ни поезия?!
Или аз не разбирам...?
Благодаря, че ни въвеждаш в тези непознати светове, Роси.
––––
Получих книгата "Очи за любовта".
Прекрасна е. Благодаря за милото посвещение!
Здраве и нови поетични изяви пожелавам!

цитирай
6. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Земя.
25.06.2022 19:41
Радвам се, че общата ни книга с Младен ти е допаднала. Ти си интелигентна жена, личи по коментарите, които правиш под стиховете на Младен Мисана.
цитирай
7. missana - Аз си обяснявам това, Роси, с един голям нарцисизъм,
25.06.2022 19:46
rosiela написа:
Младене, всяка пародия на стих е толкова простовато изразена, че се чудя изобщо как не си вижда собственото безсилие и не само тука, а и в предишните си творения.


стигащ до самообожествяване. Но вината за това носи тоталитарното време, което даваше път на псевдоталантите. Ако се беше състояла лустрацията, днес всичко щеше да е съвсем различно и някои хора щяха да са на местата, които заслужават.
цитирай
8. rosiela - Имаш право!
25.06.2022 19:49
Напълно съгласна.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6607074
Постинги: 5041
Коментари: 23943
Гласове: 9774
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031