Постинг
04.11.2019 18:02 -
БОГОСЛОВИЕТО БОГ И ЗЕМНИТЕ НАУКИ
ПОВТАРЯМ ОТНОВО ТОЗИ ПОСТИНГ, ДАНО МЕ РАЗБЕРАТ КАК ОПИТВАМ ДА ОБЯСНЯ БОГА ИЗВЪН КОЩУНСТВОТО РЕЛИГИЯ
Богословието БОГ---стои в началото и края на всички познания. Вярата не е нелогична. Тя следва посока, в която я отвеждат причините и доказателствата Всяка наука сама за себе си
е философия, ако би правила изводи от набраните от нея факти Всяка наука се състои от факти, както всяка къща се състои от тухли Но както самото натрупване на тухли все още не е къща, така и събраните факти не са все още наука, а най малкото пък философия. Всяка наука, колкото повече напредва, толкова по твърдо се уверява, че зад всяка врата която отваря тя
стои Бога. Той стои зад възникването същността строежа разпределението разположението разстоянието време образуването времетраенето на нещата и в нашия свят Кой е авторът на законите върху които е изграден светът, а и стои върху това Какво собствено представляват от себе си всички земни човешки открития, постижения прозрения па били те и гениалните ?? Не са ли те само отразяване на Друго Величие ?? Не са ли те използване от Друга Мощ ??
Науката свършва там където свършва сетивния опит и наблюдение Всяка наука е описание на определена реалност, но не и отразателност на реалността
Земните науки никога няма да придобият характер на всезнание Вярното отразяване на нашия свят е много трудно, а в пълнота е невъзможно и непостижимо за нас Единици от хиляди научни работници правят някакъв принос за изясняване и разкриване на отделни страни на Битието Науки-----
това е едно сборно понятие обобщено название на съвкупността от всички отделни опити наречени науки Решаването на всяка научна задача представлява преди всичко обяснение на неясното от дадеността Всяко нещо е повече от това което се представя Човешката научна мисъл се придържа в осезаемото, вещественото. Нещата, които не се възприемат от сетивата ни и не се разбират от нашия разум---съставляват
образуват, областта на тайните на нас, а и за нас. А нашите тайни са из областта на микрокосмоса, макрокосмоса свръхестественото--сиреч битието на Бога. Това обстоятелство се отразява по следния начин.
МОРЕТО, НЕБЕТО, ДУШАТА----три думи--ТРИ ГАТАНКИ ТАЙНИ.
ДУШАТА, НЕБЕТО МОРЕТО-----три свята---ТРИ БЕЗДНИ БЕЗКРАЙНИ
Теоретичното познание на всяка наука има свои априорни предпоставки, с доказването на които не се занимава. Това значи, че в основата на всяка наука,
лежат елементи на вяра, или в основата на всяко човешко познание лежат истини не от рационален--- обоснован научен характер
... , Ето моя отговор за Бог. Това в същност не е име, а индикация, обозначение което показва проявите, дейностите във Всемира. Бог като Всемирно битие е чужд на всякакво определение, което намира място в материалното битие. Бог това е маркиране на Всевишния--субекта на всяко съществуване, на всяко изменение, на всяко качество на разнообразието и единството във Всемира. Бог е синоним на Абсолют. Абсолютността е положение без никаква връзка с друго понятие, условие, дори и предмет, което довежда мислите за друго нещо. Абсолютността е това , което съществува независимо от каквото и да било условие. Не се ограничава от нищо. Не произхожда от нищо. Абсолюта е самобитен--от само себе си.
Това значи нероден, несътворен, от никого от никого не заимствал своето битие, а го дължи на себе си. Той е причина сам на себе си. Той е битие само по себе си, нямащо причина извън себе. Към самобитността нищо не се прибавя, и от самобитността нищо не се отнема Тя не се променя.
Абсолюта /Бога / изключва безусловно всяко друго подобно нему битие, както наред с него, така и независимо от него---във и извън времето и пространството. Абсолюта / Бога / е единственост, неповторимост, иначе не би бил Абсолют / Бог/ Той е единствената субстанция основа, на която всяко битие, всяко съществуване е само различна отделна проява. Всяко наше определение за Бог е недостоверно Ако кажем, че той е светлина, че той е мъдрост--ние говорим за неговите творения Кажем ли че той е сила-- споменаваме неговата творческа деятелност Кажем ли че той е съдия
изразяваме само че той е праведен Относно образа и същината на Бога--
богословските сплетни са най ужасния бич за нас след войната
гладът и заразните епидемии Това е моето разбиране относно Бога
Богословието БОГ---стои в началото и края на всички познания. Вярата не е нелогична. Тя следва посока, в която я отвеждат причините и доказателствата Всяка наука сама за себе си
е философия, ако би правила изводи от набраните от нея факти Всяка наука се състои от факти, както всяка къща се състои от тухли Но както самото натрупване на тухли все още не е къща, така и събраните факти не са все още наука, а най малкото пък философия. Всяка наука, колкото повече напредва, толкова по твърдо се уверява, че зад всяка врата която отваря тя
стои Бога. Той стои зад възникването същността строежа разпределението разположението разстоянието време образуването времетраенето на нещата и в нашия свят Кой е авторът на законите върху които е изграден светът, а и стои върху това Какво собствено представляват от себе си всички земни човешки открития, постижения прозрения па били те и гениалните ?? Не са ли те само отразяване на Друго Величие ?? Не са ли те използване от Друга Мощ ??
Науката свършва там където свършва сетивния опит и наблюдение Всяка наука е описание на определена реалност, но не и отразателност на реалността
Земните науки никога няма да придобият характер на всезнание Вярното отразяване на нашия свят е много трудно, а в пълнота е невъзможно и непостижимо за нас Единици от хиляди научни работници правят някакъв принос за изясняване и разкриване на отделни страни на Битието Науки-----
това е едно сборно понятие обобщено название на съвкупността от всички отделни опити наречени науки Решаването на всяка научна задача представлява преди всичко обяснение на неясното от дадеността Всяко нещо е повече от това което се представя Човешката научна мисъл се придържа в осезаемото, вещественото. Нещата, които не се възприемат от сетивата ни и не се разбират от нашия разум---съставляват
образуват, областта на тайните на нас, а и за нас. А нашите тайни са из областта на микрокосмоса, макрокосмоса свръхестественото--сиреч битието на Бога. Това обстоятелство се отразява по следния начин.
МОРЕТО, НЕБЕТО, ДУШАТА----три думи--ТРИ ГАТАНКИ ТАЙНИ.
ДУШАТА, НЕБЕТО МОРЕТО-----три свята---ТРИ БЕЗДНИ БЕЗКРАЙНИ
Теоретичното познание на всяка наука има свои априорни предпоставки, с доказването на които не се занимава. Това значи, че в основата на всяка наука,
лежат елементи на вяра, или в основата на всяко човешко познание лежат истини не от рационален--- обоснован научен характер
... , Ето моя отговор за Бог. Това в същност не е име, а индикация, обозначение което показва проявите, дейностите във Всемира. Бог като Всемирно битие е чужд на всякакво определение, което намира място в материалното битие. Бог това е маркиране на Всевишния--субекта на всяко съществуване, на всяко изменение, на всяко качество на разнообразието и единството във Всемира. Бог е синоним на Абсолют. Абсолютността е положение без никаква връзка с друго понятие, условие, дори и предмет, което довежда мислите за друго нещо. Абсолютността е това , което съществува независимо от каквото и да било условие. Не се ограничава от нищо. Не произхожда от нищо. Абсолюта е самобитен--от само себе си.
Това значи нероден, несътворен, от никого от никого не заимствал своето битие, а го дължи на себе си. Той е причина сам на себе си. Той е битие само по себе си, нямащо причина извън себе. Към самобитността нищо не се прибавя, и от самобитността нищо не се отнема Тя не се променя.
Абсолюта /Бога / изключва безусловно всяко друго подобно нему битие, както наред с него, така и независимо от него---във и извън времето и пространството. Абсолюта / Бога / е единственост, неповторимост, иначе не би бил Абсолют / Бог/ Той е единствената субстанция основа, на която всяко битие, всяко съществуване е само различна отделна проява. Всяко наше определение за Бог е недостоверно Ако кажем, че той е светлина, че той е мъдрост--ние говорим за неговите творения Кажем ли че той е сила-- споменаваме неговата творческа деятелност Кажем ли че той е съдия
изразяваме само че той е праведен Относно образа и същината на Бога--
богословските сплетни са най ужасния бич за нас след войната
гладът и заразните епидемии Това е моето разбиране относно Бога
Домашен хляб с газирана вода...уникално ...
Миноборона; В Днипро наша ракета унищожи...
Турският вътрешен министър: Целият свят ...
Миноборона; В Днипро наша ракета унищожи...
Турският вътрешен министър: Целият свят ...
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
eva666 -
здр,трябва да попочетеш и Библията/ видно е, липсва ти опора в есе то..
04.11.2019 18:23
04.11.2019 18:23
здр. и тук ,мила Зоре, какво толкова те тревожи..едно име...
ние, даваме на Бог, Човешки образ!!..това е инверсия..
" и Елохим/Той/Те/ казаха в Битие - Човека, Мъж и Жена,
по свой образ и подобие Го създадохме..
и Свободна Воля, му дадохме!
да греши и да се поправя, и 7п по 77, да прощава..)
може и да си чела Холографската Вселена, или "Човешката холограма"
та, ние сме наедно в ЕИП..заедно с "Бог"- Енергията, Абсолюта..
ЕИП- Енерго-Информац.поле../Дейвид Уилкок
цитирайние, даваме на Бог, Човешки образ!!..това е инверсия..
" и Елохим/Той/Те/ казаха в Битие - Човека, Мъж и Жена,
по свой образ и подобие Го създадохме..
и Свободна Воля, му дадохме!
да греши и да се поправя, и 7п по 77, да прощава..)
може и да си чела Холографската Вселена, или "Човешката холограма"
та, ние сме наедно в ЕИП..заедно с "Бог"- Енергията, Абсолюта..
ЕИП- Енерго-Информац.поле../Дейвид Уилкок
Не ме тревожи никакво име----но не мога да приема религиите като божие
творение--или, че те имат приоритета и правото да го представят, обясняват и т.н. Защо трябва да вярвам на догмите им, които по своята същност са нещо недоказано. Бог е осезаем и осъзнаваем за обективния здрав разум, и най-вече за чистата душа .Земния човек непринудено естествено логично постулира Бога на свое чисто вътрешно основание и убеждение Битието е проява на Върховен разум, суверенна воля абсолютно съвършенство и всемогъщество. Светът има своя творец и земните своя Бог Реалността има своето достатъчно основание за своето съществуване само у Бога, дори и като ЕИП
цитирайтворение--или, че те имат приоритета и правото да го представят, обясняват и т.н. Защо трябва да вярвам на догмите им, които по своята същност са нещо недоказано. Бог е осезаем и осъзнаваем за обективния здрав разум, и най-вече за чистата душа .Земния човек непринудено естествено логично постулира Бога на свое чисто вътрешно основание и убеждение Битието е проява на Върховен разум, суверенна воля абсолютно съвършенство и всемогъщество. Светът има своя творец и земните своя Бог Реалността има своето достатъчно основание за своето съществуване само у Бога, дори и като ЕИП
БОГ, иска Богове!
поздрав4е..
цитирайпоздрав4е..
Проявлението на богове, става чрез БОГОРОДИЦА. Кой носи това име ???
Като предварително казвам--само да не коментираме религиозните истории.
Те какви си ги дробят там---нека и да си ги сърбат----библейски, фарисейски,
ако щат и гейски.
Може и да си заслужа упреци---свикнала съм. Но не искам БОГОРОДИЦА,
да ми я обясняват, като библейска личност, защото няма нищо общо с
религиозни клишета
цитирайКато предварително казвам--само да не коментираме религиозните истории.
Те какви си ги дробят там---нека и да си ги сърбат----библейски, фарисейски,
ако щат и гейски.
Може и да си заслужа упреци---свикнала съм. Но не искам БОГОРОДИЦА,
да ми я обясняват, като библейска личност, защото няма нищо общо с
религиозни клишета
Проявлението на богове, става чрез БОГОРОДИЦА. Кой носи това име ???